Ρυθμός απώλειας βάρους: Τι πρέπει να προσέχω;

Updated: Aug 8, 2020

Ποιος είναι ο ιδανικός ρυθμός απώλειας βάρους;


Ποιος είναι τελικά ο ιδανικός ρυθμός απώλειας βάρους;


Καταρχάς είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πως ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός, άρα και ο στόχος θα πρέπει να διαφοροποιείται κάθε φορά!


Γρήγορα απώλεια σημαίνει και επιτυχημένη προσπάθεια;

Στόχος κάθε προγράμματος απώλειας βάρους είναι η μείωση του λίπους. Κάθε προσπάθεια βάρους έχει σαν αποτέλεσμα και την ταυτόχρονη μείωση της μυϊκής μάζας (είναι αναπόφευκτο), άρα και του μεταβολισμού μας.


Γενικά, αποδεκτός ρυθμός απώλειας θεωρείται αυτός που δεν ξεπερνάει το 0,5 με 1 κιλό την εβδομάδα. Μπορεί να ακούγεται μικρό νούμερο, αλλά είναι επένδυση για την υγεία μας.


Τι συμβαίνει όμως όταν χάνουμε περισσότερο βάρος;


Χάνουμε μυϊκό ιστό με αποτέλεσμα να επιβαρύνουμε τον οργανισμό μας.


Όταν η απώλεια μυϊκής μάζας ξεπερνά το 30% της συνολικής απώλειας βάρους, υποβαθμίζεται σε μεγάλο βαθμό ο μεταβολισμός μας, με αποτέλεσμα να μειώνονται σημαντικά οι συνολικές μας καύσεις.


Οι μικρές καθημερινές νίκες είναι αυτές που μας φέρνουν πιο κοντά στο στόχο μας!